Air Jordan 5 Avengers Custom

The super team made of Iron Man, Thor, Spider Man, Captain American, Hulk and other superheroes can now look fly while saving the world with their own Air Jordan 5 thanks to Rocket Boy Nift.

Advertisment

Using the Air Jordan 3LAB5 as the silhouette, RBN adds an all-around vintage comic-strip print along the tongue and most of the upper. A colorful 90s inspired print covers the heel creating this “larger than life” pair of the classic Air Jordan 5 silhouette.

Check out the additional images of the Air Jordan 5 Avengers Custom below and let us know what you guys think in the comments section. For more of RBN’s work, check out his Instagram page.

Air Jordan 5 Avengers Custom

Air Jordan 5 Avengers Custom

Air Jordan 5 Avengers Custom

Air Jordan 5 Avengers Custom

Air Jordan 5 Avengers Custom

Air Jordan 5 Avengers Custom

Air Jordan 5 Avengers Custom

  • Bruce

    This dudes customs are so much unique then most. Sicker than your average. Salute

  • Fuqa Hypebeast

    These would kill the supreme 5s.

    • Bruce

      No they wouldn’t. Supreme 5s 10x better. You’re a hypebeast.

      • Fuqa Hypebeast

        Stfu 5s are my fav. Supremes have those plain ass colorways (besides the camo), and if these were collabs you’d be the first dickrider. Supremes ain’t shit, pussy.

        • Bruce

          What’s with the vulgar language you little hypebeast boy? Collab? I don’t think so and never in a million years will Marvel/Disney collab with Nike. Supremes are the best released 5s out of every colorway. Even better than the OG. You’re a hypebeast with bad taste.

          • Fuqa Hypebeast

            Nigga I’m 28. I grew up watching Mike on TV. Also grew up reading comics, so when Comic-Con is near, I’m there. The shit is possible due to the slam dunk collection Jordan brand released. I should just get a pair of these and shit on every moron I see in supreme ANYTHING. You’re justifying a super-hyped shoe, but I’m a hypebeast? Foh. Ain’t nothing better than the fire red 5s IMO INCLUDING these and those wack ass supremes.

          • Bruce

            28??? Ain’t you a little too old to go to comic-con dressed in cosplay??? You didn’t grow up watching Mike. You were too young and couldn’t sit through 4 qtrs of basketball. A kid under 10 can’t grasp basketball. So when you grew up, you used the excuse of liking Mike because you were conveniently alive during his time. Get real, a kid like you born in 88 didn’t really own a pair in 91 when he was 3 lol. I’m 42 and have real fond memories unlike yourself you lying hypebeast boy. Stop being a racist and bigget. Your micro agressions aren’t welcome today you offensive little boy. Go dress up as Spider-Man in Jordans at your geek convention. You’re so cool. Btw, Slam Dunk and Shonen Jump worked out a deal because of the size of their minor company compared to Disney. Sakuragi and Rukawa were vital with Jordans in their storyline unlike your loser Avengers.

          • Fuqa Hypebeast

            My son’s under 10. He loves watching Dirk nowitzki and the mavs. Never said I owned a pair at 3, you ass. Racist? Foh I know you’re not black, because you’re salty about me saying nigga. So da fuq what? Never played dress up- I’m at comic con for BLACK artists- just like my wife. By the way I like convenience. Mike was on Tv, so I watched. When I was able to buy my first pair of kicks on my own, I bought Jays. But YOU’RE SO COOL, huh? Old niggas are straight fucking haters…

          • Fuqa Hypebeast

            Look bruh- you 42 talking about kicks and shit, so… Yeah. Get off my dick. Really don’t fucking care. You just wanna argue old nigga. I’m pretty sure you got other shit to worry about, like midlife crisis and erectile dysfunction…

          • Bruce

            What’s with your obsession with dicks? Are you gay or something? Don’t care about what? If you don’t care, why are you getting so mad? It’s probably because I’m right. Calm down and be mature instead of acting like a grown up 28 yr old child. Life is great and fantastic. I’m blessed to be enjoying it and talking about something I love at my age. No shame unlike yourself. You internet badass fake gangsta. Grow up, you’re 28. Your child must be so lucky to have a dad like you. One who neglects a child’s needs and spends all of his money on shoes and comic conventions dressed in cosplay.

          • Fuqa Hypebeast

            You know what- have a nice day, bruh.