Air Jordan 11 Retro “Gamma Blue” Exclusive on Foot Images

Air Jordan 11

The Air Jordan 11 Retro “Gamma Blue” will Jordan Brand’s big Holiday release and with many images available, we now bring you an exclusive on foot look at the upcoming “Gamma Blue” Air Jordan 11 Retro. Check out the multiple pages below of the Air Jordan 11 “Gamma Blue” on foot images from WattsGoodie. Let us know if your planning on copping or passing in the comment section.

Air Jordan 11 Retro
Black/Gamma Blue-Varsity Maize
378037-006
December 21st, 2013
$185

Air Jordan 11

air-jordan-11-gamma-blue-on-foot-3

air-jordan-11-gamma-blue-on-foot-4

Michigan-Sneaker-xchange
  • trevor

    these are nice on foot def getting me sold on these

    • wattsgoodie

      Happy to hear you enjoyed the photos. I personally, would recommend them to a friend for sure. Pics don’t do justice.

      • Cesar

        Yo mike why no vid this time bro ?

        • wattsgoodie

          They’re coming I had to switch videographers.

          • Cesar

            Oh foshoo. Do what you gott’a do bro i really enjoy watching your videos.

          • wattsgoodie

            Appreciate that man! The new ones are gonna be 10 times better!

  • gordon

    been planning on copping

    • wattsgoodie

      That’s watts goodie mah dude.

  • johnson

    im not a big fan but i know if i pass imma regret it therefore I’m copping

    • wattsgoodie

      Try to see them in-hand before release, I had drastic changing in feelings when I got them in hand.

  • samuel

    can’t wait favorite time of the year

    • wattsgoodie

      Heard that!

  • Breaking Records

    becoming a classic i have a feeling these gonna be the best selling 11s in history

    • OnlyInNY

      Best selling? Stfu

      • wattsgoodie

        Yeah, that’s pretty far-fetched to be honest. Although there was a huge difference between seeing pictures, and seeing them in person. They are dope, well IMO.

        • wattsgoodie

          One thing you do have to keep in mind though is think about how many bred 11′s they made and how many times they re-stocked. That was before they made that announcement about producing more shoes to cut out re-sellers. I would expect a crazy amount of pairs of these to be made. People will change their mind when they see the shoe in person.

        • OnlyInNY

          It aggravates me that sometimes people make the stupidest comment when half the time they don’t know what they are talking about. Clearly he knows nothing about shoes.
          But yes, if you like them, you like them. Everyone’s entitles to their opinion, and I respect that.

    • Coach

      Concords already did that, at least at the retail level..

    • Anonymous

      Do people nowadays know what “classic” means? I hear that shit thrown towards every single weak-ass Jordan retro released nowadays.

  • DOPEMANisBack

    FUCKING DOPE

    • wattsgoodie

      Glad you enjoyed them!

  • tyson

    nice looks but the kicks are just okay to me, kinda made for them hypebeast young niggas

    • wattsgoodie

      i didn’t like them from pictures, soon as I got them I was blown away. Idk why. I think it’s the black mid-sole and the all black look with the patent leather ooo they are clean IMO. Thanks for the kind words though my man.

      • tyson

        no doubt i see you on here all the time so i support

        • wattsgoodie

          Much appreciated fam!

  • OnlyInNY

    Trash.

    • wattsgoodie

      Everyone feels different towards different shoes. Regardless, I appreciate you taking a look at the photos.

  • Tomgunz

    Why Do Mfs Show They Tougue On 11s Like It Got A Jumpman Only Clowns Do Tht Shit And Have They Fckin Socks Tht High Lmao

    • wattsgoodie

      IDK MAN haha. Thanks for checking out the pics and leaving a comment, it’s truly appreciated!

  • J Rock

    This guy clearly cant rock 11s

    • wattsgoodie

      I appreciate you taking the time to check out the pics and leave a comment! Thank you!

  • Dirty Mike

    Id tickle some nuts for dese

    • wattsgoodie

      haha

    • Jehliel Celestine

      lol nah nigga id only tickle some nuts…. to fuck kate upton or some shit like that

  • SneakerHead

    Why is this guy showing the tongue with some grandma pants on , and his grandpa’s slacks that he wore in the 70′s ? lol real shit

    • wattsgoodie

      Thanks for taking your time to check out the post and comment! You GOTTA share with your friends and show them how bad it is! Thanks!

  • Dik Dangler

    People been trashing these since day one. I keep telling idiots that these joints are gonna look super clean with some denim jeans….

    • wattsgoodie

      Yeah, they fresh for sure.

  • I_STAY_DOUGIE

    Dude in the picture was wearing them so weak

    • wattsgoodie

      Thanks for checkin out the pics my man!

  • Dog sidecar

    Niggas hype cause of a fuckin slide out box. Thirsty hypebeast

  • Ikream

    Why his socks so high?

  • nic

    I buy these at right now!!

  • nic

    Where can I buy these at RIGHT NOW!!

    • wattsgoodie

      You’re lookin at it.

      • bernard

        how much, don’t rape me

  • IBePeepin

    Somebody teach this man how to wear J’s lol…. Shoelaces uneven and shit smh

    • wattsgoodie

      Thank you for taking the time to view the photos and comment!

  • IBePeepin

    And maybe it’s just me but I’d rock the Wal-Mart black socks with these before some long ass Nike socks

    • wattsgoodie

      I appreciate you taking the time out of your day to view this post and leave a comment, thank you!

      • IBePeepin

        Anytime take the free advice

        • wattsgoodie

          If I pay you, could you give me advice that actually matters? Thanks again for your time.

  • NavajoDude

    Holy-Cow! This will be my first 11′s, and i am looking forward in buying them PLUS the Concords, Bred’s, and Space James. I need a pair in 11.5 or 12. Can Someone Help Me…..? :/

    • wattsgoodie

      They are even better in person, trust me. I will have pairs on release date. If you have twitter or IG hmu @wattsgoodie on either. Lmk your size and try to remind me close to release date and I can help you out! Thanks for checking out the pics man!

  • Pingback: Air Jordan 11 Retro "Gamma Blue" Video Review | Sneaker Bar Detroit

  • joe

    them so clean

  • Prettycool<3

    Am getting this Sunday

  • Pingback: louis vuitton ルイ ヴィトン バッグ モノグラ